Είστε εδώ : Αρχική > Ο Σημαδεμένος > Το «Ποντάρισμα» των Πρακτόρων!

Το «Ποντάρισμα» των Πρακτόρων!

PRAKTORASΤο «ΠΟΝΤΑΡΙΣΜΑ» πηγαίνει… ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ!

Οι Πράκτορες απέκτησαν το… δικό τους «βήμα» στον στοιχηματικό Τύπο.
Η εφημερίδα «Ποντάρισμα» τους βάζει δυνατά στο «παιχνίδι», δίνοντας τους την ευκαιρία να καταθέσουν τις απόψεις τους για τον κλάδο, με συνεντεύξεις!

Στο φύλλο που κυκλοφορεί στα περίπτερα από την Παρασκευή 28 Νοεμβρίου «μιλάει» ο Νίκος Δεληγιάννης, ο οποίος χαρακτηρίζει «αγκάθια» για τους Πράκτορες την ασφάλεια και τη μικρή προμήθεια…

Αναλυτικά η συνέντευξή του…

Ένα κίνητρο για να μπει ο κόσμος στο πρακτορείο… Αυτό είναι ένα από τα μυστικά σύμφωνα με τον Νίκο Δεληγιάννη που διατηρεί το δικό του μαγαζί στην Αργυρούπολη.

Υπάρχουν οι σταθεροί λάτρεις του ΚΙΝΟ και του ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΟΣ και το ταμείο αλλάζει από τα… πάγια δεδομένα του όταν περάσει το κατώφλι του πρακτορείου ένας όχι και τόσο τακτικός πελάτης.

“Για παράδειγμα όταν είχαμε τα συνεχόμενα τζακ ποτ στο ΤΖΟΚΕΡ παρατηρήσαμε διαφορά. Διότι δεν είναι μόνο το δελτίο που θα ρίξει κάποιος. Έρχεται στο μαγαζί γι’ αυτό και γνωρίζει άλλο ένα παιχνίδι. Ρωτάει για παράδειγμα τι είναι το ΣΚΡΑΤΣ και παίρνει να δοκιμάσει την τύχη του και σ’ αυτό” εξηγεί ο τερματοφύλακας της ομάδας πόλο του Ολυμπιακού.

Οι πράκτορες σαφώς και παρατηρούν πότε και με ποιο τρόπο κινείται περισσότερο το μαγαζί τους, καθώς όπως λέει κι ο 38χρονος γκολκίπερ:

“Από το 2009 έχει παρατηρηθεί σοβαρή πτώση, η οποία κάθε χρόνο αυξανόταν όλο και πιο πολύ. Κάποια από τα πρακτορεία μπορεί να μπήκαν και μέσα ή στην καλύτερη περίπτωση να έκαναν… κύκλο τα χρήματά τους. Σίγουρα υπάρχουν και τα μαγαζιά που θεωρούνται καλές… πιάτσες και σταματάει αρκετός κόσμος σε αυτά, άρα είχαν θετικό πρόσημο στο ταμείο τους”. Ωστόσο μας μεταφέρει και ένα αισιόδοξο μήνυμα: “Από τη στιγμή που μας άγγιξε η κρίση είχαμε σταθερή μείωση εσόδων με εξαίρεση τη φετινή χρόνια. Είχαμε μια άνοδο της τάξης του 10%. Είναι μικρή, αλλά αυτό είναι ένα θετικό μήνυμα για όλη την κοινωνία, γιατί τα χρήματα κάνουν κύκλο. Συνεπώς ίσως κάτι να κινείται…”

Ενα από τα βασικά προβλήματα του κλάδου είναι: “Η μικρή προμήθεια. Στο ΣΚΡΑΤΣ ειδικότερα είναι κυμαινόμενη κι αλλάζει συχνά. Ταυτόχρονα τα χρήματα που αποδίδουμε στην εφορία είναι μεγάλα”. Αλλά υπάρχουν και πολύ σοβαρότερα ζητήματα που απασχολούν τους πράκτορες από τα μειωμένα έσοδά τους. Η δική τους ασφάλεια και αυτή των πρακτορείων τους είναι ένα θέμα που… καίει… “Τα πρακτορεία δεν τα ασφαλίζει ο ΟΠΑΠ. Πέρα από την ασφάλεια που μπορεί ένας πράκτορας μόνος του να ρυθμίσει δεν υπάρχει μία γενική. Την ώρα που κλείνουμε ταμείο κάνουμε το σταυρό μας μην συμβεί τίποτε. Αν κλαπούν χρήματα δεν τα αναγνωρίζει ο ΟΠΑΠ. Ευτυχώς τα παιδιά της ομάδας ΔΙΑΣ μας βοηθούν, καθώς την ώρα που κλείνουμε αυξάνονται οι περιπολίες τους κοντά στα πρακτορεία”, εξηγεί ο Νίκος Δεληγιάννης.

Προτιμούν το «ζεστό χρήμα»…

Το σλόγκαν… “πάμε ταμείο” που γίνεται πράξη στην κυριολεξία αντισταθμίζει το γεγονός ότι ο ΟΠΑΠ δεν προσφέρει τις ίδιες υψηλές αποδόσεις με τις στοιχηματικές εταιρείες, οι οποίες λειτουργούν μέσω ίντερνετ. Αυτό εξήγησε ο Νίκος Δεληγιάννης στο “ΠΟΝΤΑΡΙΣΜΑ”:

“Παλαιότερα ο κόσμος γκρίνιαζε περισσότερο με τις αποδόσεις του ΟΠΑΠ. Τώρα όχι. Ισως τότε να γνώριζε για πρώτη φορά το στοίχημα μέσω ίντερνετ και να έκανε συγκρίσεις. Εντέλει τους κέρδισε το… ζεστό χρήμα. Μέσω του στοιχήματος που προσφέρει ο ΟΠΑΠ παίρνεις την ίδια ώρα τα κέρδη σου στα χέρια σου. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για όσους ποντάρουν τα χρήματά τους”. Για τις προτιμήσεις όσων παίζουν στοίχημα ανέφερε: “Προτιμούν τα συστήματα. Βρίσκουν κυρίως τριάδες ή τετράδες…”.

Ωστόσο, υπάρχει ένα ποντάρισμα που δεν προτιμάται μέσω του ΟΠΑΠ όσο μέσω των εταιρειών: “Το live bet δεν τον προτιμούν. Πολύ σπάνια θα παίξουν. Μόνο όταν έρχονται να παρακολουθήσουν μεγάλα παιχνίδια ή διοργανώσεις στο πρακτορείο με την παρέα τους”.

Στείλτο :

Τα σχόλια στο συγκεκριμένο άρθρο είναι κλειστά.