Είστε εδώ : Αρχική > Σταύρος Κολίλας > Απαγόρευση και… γιγάντωση!

Απαγόρευση και… γιγάντωση!

match fixing 1Κάποτε θα γινόταν. Την Μεγάλη Τετάρτη η Αγγλική Ομοσπονδία ψηφίζει την «γενική απαγόρευση» στοιχηματισμού σε παίκτες, μάνατζερ και σε κάθε είδους υπαλλήλους ποδοσφαιρικών συλλόγων μέχρι την όγδοη κατηγορία. 

Μετά την απόλυση του πρώην μάνατζερ της Τρανμίρ, Ρονι Μούρ, το τελευταίο μεγάλο όνομα που παραβίασε τους… κανόνες, ήρθε η ώρα να ληφθούν σκληρά μέτρα τα οποία προστατεύουν την αξιοπιστία των διοργανώσεων και κατ’ επέκταση του Στοιχήματος.

Η αύξηση των χορηγιών από τις εταιρίες στοιχημάτων σε εποχές που οι… κλασικοί χορηγοί (αυτοκινητοβιομηχανίες, εταιρίες κινητής τηλεφωνίας, διαδίκτυο, σούπερ μάρκετ κ.τ.λ) απομακρύνονται από το ποδόσφαιρο, έφερε και την εξάπλωση της… «αρρώστιας» σε παίκτες και προπονητές.

Από τις 92 χορηγούς των ισάριθμων επαγγελματικών αγγλικών ομάδων, οι 19 είναι εταιρίες στοιχημάτων (!), ενώ στα γήπεδα αυξάνονται κάθε μέρα οι διαφημιστικές πινακίδες τους.

Στην προσπάθεια να προστατευτούν οι πολίτες, η κυβέρνηση σε συνεργασία με την επιτροπή τυχερών παιχνιδιών απαγορεύει στις ομάδες να πωλούν σε έφηβους τις φανέλες όπου διαφημίζονται εταιρίες στοιχημάτων.

Κάποτε το διαφημιστικό παιχνίδι γινόταν στις εφημερίδες πριν μεταφερθεί στην τηλεόραση και στη συνέχεια εντός του γηπέδου.
Πλέον οι εταιρίες στοιχημάτων βλέπουν τις φανέλες των παικτών ως ολοσέλιδο εφημερίδας!

Η άμεση διαφήμιση στα γήπεδα έχει αυξήσει 35% το τζίρο, ενώ στο μέλλον υπάρχει σκέψη να εγκατασταθούν σε όλα τα γήπεδα πρακτορεία των χορηγών.

Το πρότζεκτ προβλέπει περισσότερες εφαρμογές όπως να ποντάρεις μέσω κινητού τηλεφώνου όταν παρακολουθείς στο γήπεδο τους αγώνες.

Η νέα τάση της αγοράς προβλέπει ότι σε λίγα χρόνια όλες οι ομάδες θα έχουν χορηγία από στοιχηματική εταιρία, ενώ τα τεράστια ονόματα της παγκόσμιας αγοράς ετοιμάζονται να δώσουν το όνομα τους σε ολόκληρα πρωταθλήματα. Ηδη η Φούτμπολ Λιγκ έχει μετονομαστεί, όπως επίσης και το φετινό Κύπελλο Σκωτίας.

Σε επιχειρηματικό επίπεδο, η σχέση μεταξύ «bookmaker» και ποδοσφαίρου δεν ήταν ποτέ πιο υγιεινή. Ακόμα και οι αρνητικές υποθέσεις, θεωρούνται θετικά μηνύματα προς τους εν δυνάμει νέους πελάτες.

ΠΟΝΤΑΡΙΣΜΑ

397 ΕΚΖΑΙΓΣΠΟΡ – ΓΚΑΖΙΑΝΤΕΠΣΠΟΡ 1    (2,15)
399 ΧΑΜΑΡΜΠΙ – ΝΤΕΓΚΕΡΦΟΡΣ Χ2    (2,44)
404 ΡΕΝΤΙΝΓΚ – ΛΕΣΤΕΡ 1    (2,55)

Στείλτο :

Τα σχόλια στο συγκεκριμένο άρθρο είναι κλειστά.