Οι πρωτοπόροι στις αγορές των τυχερών παιχνιδιών λειτουργούν σαν τους χάκερς.
Στην αρχική φάση τα χτυπήματα ενεργοποιούν την αντίδραση στο μέτωπο των μπουκμέικερ οι οποίοι σταδιακά βελτιώνουν τα αμυντικά τους συστήματα μέχρι αυτά να πέσουν από τις νεώτερες γενιές ειδικών παικτών και να αντικατασταθούν με τα σύγχρονα αμυντικά συστήματα.
Δεν αποκλείεται σε βάθος χρόνου οι ίδιοι οι πρωτοπόροι παίκτες να βρεθούν στο στρατόπεδο των μπουκμέικερ σε θέση αμύνης απέναντι σε νεώτερα επιθετικά χτυπήματα.
Τα παραπάνω σίγουρα δεν αποτελούν απειλή για το ανθρώπινο είδος ούτε αυτό μπορεί να αντικατασταθεί από μηχανές που θα διαθέτουν τεχνητή νοημοσύνη και την οποία θα έχουν αποκτήσει από κορυφαίες και εξειδικευμένες πηγές γνώσης.
Τα λογισμικά των εταιρειών τυχερών παιχνιδιών και αυτά των κεφαλαιαγορών αποτελούν τις δημοφιλέστερες εφαρμογές αντικατάστασης του ανθρώπινου παράγοντα από μηχανές που διαθέτουν μεταβλητή νοημοσύνη η οποία δημιουργείται μέσω σύνθεσης στοιχείων τα οποία προκύπτουν πάντα από επεξεργασία δεδομένων.
Αυτή η μορφή τεχνητής νοημοσύνη μπορεί να προβλέπει γενικές καταστάσεις όμως πάντα θα αιφνιδιάζεται και θα ανατρέπεται από μη συμβατά γεγονότα.
Ενα καθεστώς τεχνητής νοημοσύνης θα κινείται πάντα σε συμβατική τροχιά και αυτό είναι αρκετό για να προκαλέσει αντισυμβατικές συμπεριφορές από το ανθρώπινο στοιχείο σε βαθμό που θα χρειαστεί χρόνος μέχρι να συνδυάσει και να συγχρονίσει τα συμβατικά πορίσματα του παρελθόντος με τις νεώτερες αντισυμβατικές συμπεριφορές.
Με όσο απλά λόγια γίνεται. Οι μηχανές θα γνωρίζουν την τυποποιημένη και μαζική ανθρώπινη σκέψη όμως και το ανθρώπινο στοιχείο επειδή θα γνωρίζει τον τρόπο που “σκέπτονται” και υπολογίζουν οι μηχανές θα πραγματοποιεί επιλογές που είναι δύσκολο να προεξοφληθούν.