Ποια χώρα επένδυσε στα social media για να βγάλει φαβορί το τραγούδι της.
Μπορεί ο φετινός διαγωνισμός της Eurovision να τελείωσε, όμως τα «παρατράγουδα» καλά κρατούν. Και όταν μιλάμε για παρατράγουδα εννοούμε τα σκάνδαλα και τις αποκαλύψεις που δε σταματούν και διαδέχονται το ένα μετά το άλλο.
Μετά από τον ντόρο που έγινε με τον τραγουδιστή της νικήτριας χώρας, και τις φήμες περί χρήσης ναρκωτικών την ώρα του televoting, άλλο ένα σκάνδαλο έγινε γνωστό και μάλιστα έχει προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων.
Ο λόγος για τη Μάλτα και το τραγούδι «Je Me Casse» της Destiny, το οποίο ήταν πρώτη στα στοιχήματα και τελικά πήρε την 7η θέση στη Eurovision 2021 και την 16η στο televoting.
Τι συνέβη όμως και έχει προκαλέσει αντιδράσεις;
Η Destiny είχε πάει στην Ολλανδία με τον αέρα της νικήτριας καθώς ήταν πρώτη στα στοιχήματα και τελικά κατέληξε 7η στην τελική κατάταξη. Σύμφωνα με τον Γιάννη Πουλόπουλο και το «Ευτυχείτε», η κρατική τηλεόραση της Μάλτας πλήρωσε αδρά influencers για να ποντάρουν στα στοιχήματα και ταυτόχρονα να κάνουν κλικ στο video που συνοδεύει το συγκεκριμένο τραγούδι, προκειμένου να το κάνουν φαβορί.
Τα χρήματα που διέθεσε το κράτος για την εμφάνιση της Μάλτας στη Eurovision αντί να διοχετευθεί στην εμφάνιση της Destiny, (π.χ στα σκηνικά, στα φώτα, στα εφέ), δαπανήθηκε στην προώθηση του τραγουδιού με έναν ανορθόδοξο τρόπο, θέλοντας να παρουσιάσουν μια πλαστή εικόνα της πορείας του τραγουδιού.
Πηγή: queen.gr