Βinge κυκλοφορία των σειρών, είναι αυτό που βγαίνει ένας ολόκληρος κύκλος της αγαπημένης σου σειράς μονοκόμματος και κάνεις τρεις μέρες να βγεις από το σπίτι.
Το Netflix έγινε αυτό που είναι και λόγω (αν όχι κυρίως γι αυτό) αυτής του της πρακτικής, η οποία δεν σε αναγκάζει να κάθεσαι και να ξεροσταλιάζεις κάθε εβδομάδα περιμένοντας ένα νέο επεισόδιο, ενώ έχεις ήδη ξεχάσει το προηγούμενο.
Τώρα, όμως, φαίνεται ότι ίσως αυτό αλλάξει.
Σύμφωνα με άρθρο στο Puck, ο CEO της πλατφόρμας Ριντ Χέιστινγκς σκέφτεται σοβαρά την πιθανότητα αλλαγής κυκλοφορίας των επεισοδίων σε εβδομαδιαία βάση.
Το Netflix ήταν η πρώτη διαδικτυακή πλατφόρμα η οποία έδινε στο κοινό της σειρές με όλα τα επεισόδιά τους για να τα δουν το ένα πίσω από το άλλο. Οι άλλες πλατφόρμες ακολούθησαν το ίδιο μοντέλο.
Το Netflix όμως βλέπει τους συνδρομητές του να μειώνονται και τις μετοχές του να πέφτουν. Και από ό,τι φαίνεται ο διαδικτυακός κολοσσός είναι ανοιχτός στην ιδέα να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο βλέπει το κοινό τις σειρές του.
Ο Χέιστινγκς, αναφέρει ότι «το Netflix λέει ότι δεν υπάρχουν αδιάσειστα στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι τα επεισόδια από εβδομάδα σε εβδομάδα μειώνουν τη μείωση των συνδρομητών, αλλά το ποσοστό εκτροπής [συνδρομητών από το] Netflix έχει αυξηθεί και είναι πλέον η μόνη πλατφόρμα με την binge στρατηγική». Το άρθρο συνεχίζει αναφέροντας ότι ο Χέιστινγκς σκέφτεται την πιθανότητα αλλαγής κυκλοφορίας των επεισοδίων.
Φυσικά δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι κάτι τέτοιο θα συμβεί όντως. Το μοντέλο του binge watching είναι ένα από τα βασικά πράγματα που κρατάει ακόμα το ενδιαφέρον των συνδρομητών της πλατφόρμας. Τον τελευταίο καιρό η πλατφόρμα πειραματίστηκε με το να χωρίσει κάποιες σειρές στη μέση, όπως έκανε με το «Ozark» και το «Stranger Things», με μεγάλη επιτυχία.
Για την ώρα, το Netflix ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει μια πιο φθηνή συνδρομή με διαφημίσεις, η οποία θα ξεκινήσει πιλοτικά από το Νοέμβριο, μήπως έτσι καταφέρει να φέρει πίσω κάποιους συνδρομητές της και να ανακτήσει το χαμένο έδαφος.
Πηγή: cnn.gr