Ως ευκαιρία για να καλύψει ανάγκες που έχει αφήσει τους προηγούμενους μήνες «στην άκρη». λόγω των πληθωριστικών πιέσεων και της ενεργειακής κρίσης, «βλέπει» την περίοδο της Black Friday σημαντικό ποσοστό των Ελλήνων καταναλωτών.
Σύμφωνα με την έρευνα της πλατφόρμας GLAMI, το 50% των Ελλήνων περιμένει τη περίοδο της Black Friday για να αγοράσει ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ, ενώ με βάση τα ίδια στοιχεία, το 43% των καταναλωτών προτίθεται να ξοδέψει μέχρι 100 ευρώ για αγορές μόδας και το 23% θα διαθέσει από 100 έως 200 ευρώ. Μάλιστα το 21% έχει έτοιμη λίστα αγορών ενώ το 49% ανέφερε πως δεν προσχεδιάζει αλλά αναζητά τις καλύτερες προσφορές, με στόχο να αγοράσει στις χαμηλότερες δυνατές τιμές.
Παράλληλα, στην έρευνα Future Consumer Index Ελλάδα 2022, της ΕΥ Ελλάδος, δύο στους τρεις καταναλωτές δήλωναν πως αναμένουν ένα μεγάλο αγοραστικό ή εκπτωτικό γεγονός όπως η Blacκ Friday για να προχωρήσουν σε αγορές καταναλωτικών αγαθών ενώ περισσότεροι από οκτώ στους δέκα ανέφεραν πως αναβάλλουν κάποιες από αυτές, μέχρι τότε.
Aπό την πλευρά τους οι επιχειρήσεις αναμένεται φέτος να μπουν αρκετά νωρίς στη «μάχη» των προσφορών και η περίοδος της Black Friday να διαρκέσει για περισσότερο από μία εβδομάδα. Ιδιαίτερα τα online καταστήματα των μεγάλων αλυσίδων σε τομείς όπως της τεχνολογίας, των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών «ζεσταίνουν» ήδη τις μηχανές τους ενόψει της 25ης Νοεμβρίου.
Εξάλλου φέτος κατά τη διάρκεια του Νοεμβρίου για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια δεν θα γίνουν οι ενδιάμεσες εκπτώσεις καθώς το υπουργείο Ανάπτυξης ικανοποίησε το καλοκαίρι το αίτημα του εμπορικού κόσμου για την κατάργησή τους.
Αυτό το γεγονός όπως εκτιμούν παράγοντες της αγοράς αναμένεται φέτος να ενισχύσει την εμπορική κίνηση κατά την Black Friday, με τους καταναλωτές να έχουν τη δυνατότητα να κάνουν από νωρίς ακόμη και τις εορταστικές αγορές τους ενόψει και των Χριστουγέννων, σε πιο προσιτές τιμές.
Πηγή:Cnn.gr